I miss you :'(

My sites

[ Facebook | Twitter ]


aku pun ada perasaan :'(
Tuesday 20 December 2011 | 00:12 | 0 Budak Hotbercakap

hai sume , sehad ta ? harap sume sehad :) haa post kali nihh agak sedihh :'( bukan nak mintak simpati just na luahkan apa yang aku rase sekarang niyy . tisk tisk tisk , lap air mate :'( be strong k fara :)
okayy lets stat the story . aku sedihh sekarang niyy . 

bace tittle pun da tauu . hati perempuan mane yang ta saked kan kalau perasaan dorg dipermainkan . seriously aku cakap , ta penah nanges pasal bende bodoh mcm niyy . ya allah aku pun tatau kenapa dgn aku niyy . kenapa senang sangad nak pecaye kata kata lelaki . come on laa fara . ta perlu kod buang air mate untuk lelaki macam niyy .

aku ta faham kenapa lelaki suka sangad mainkan perasaan perempuan . memang nasib aku kod :'( aku da ta kuad laa kalau hari hari na menangis macam niyy . wahai kaum adam , tolong la faham siked hati perempuan . jangan buat aku macam niyy . aku ada perasaan ! jangan bagi harapan kat aku kalau kau ta suka aku , ta sayang aku . terus terang lagi baik dari kau buat aku macam niyy . tade lah aku berharap lagi kat kau . 

now kau da jumpe kan perempuan yang betul betul kau suka , sayang deaa . sokayy , aku tade hak nak marah , nak jeles sume niyy . aku bukann la sape sape nak halang sume niyy :) aku happy sangat kau da jumpe perempuan yang betul betul bole bahagia kan kau  :) aku sentiase doakan kau kebahagiaan kau dengan deaa . jage dea betul betul . ingat hati perempuan bukan untuk dipermainkann :'(  kenapa la aku sedih sangad hari niyyy  eyk . tape laa mybe ada hikmah semua niyy . thankyou da penah carring pasal aku selama niyy :'(  thankyou for everthing :)










Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post